Český rozhlas představí nové logo od Studia Marvil do konce února

Český rozhlas

Český rozhlas Zdroj: profimedia.cz

Český rozhlas uzavřel veřejnou zakázku na vytvoření nové korporátní identity v předpokládaném objemu 2,5 milionu korun. Návrh vítězného grafického studia Marvil bude představen koncem února. Nová stanice Český rozhlas Plus začne 1. března vysílat už s logem, který bude odpovídat novému vizuálnímu stylu.

Výběrové řízení na novou korporátní identitu Českého rozhlasu bylo vyhlášeno koncem srpna, do druhého kola postoupila studia Dynamo Branding & design, Studio Marvil a Side2 a podle informací zveřejněných ČTK zvítězil návrh Studia Marvil. „Definitivní podoba loga bude představena do konce února,“ informoval Strategii ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu Jakub Čížek.

Nový vizuální styl bude do života uváděn postupně. Podle předpokladů Jakuba Čížka bude rebranding z velké části dokončen do poloviny letošního roku, nejdéle potrvá jeho instalace na budovy Českého rozhlasu, to by mělo být alespoň částečně dokončeno do závěru letošního roku.

Už s novým logotypem začnou 1. března vysílat dvě stanice – Český rozhlas Plus zaměřený na mluvené slovo (kvůli jejímu vzniku končí Rádio Česko, Leonardo a Český rozhlas 6) a dětem určené Rádio Junior, které od loňského listopadu vysílá na internetu a svůj vysílací čas má vyhrazen na Dvojce Českého rozhlasu.