Český rozhlas vypsal tendr na nové logo

Český rozhlas

Český rozhlas Zdroj: profimedia.cz

Záměr změnit logo oznámil Český rozhlas již letos v dubnu. Nyní zveřejnil zadávací dokumentaci pro tendr v hodnotě 2,5 milionu korun na svých internetových stránkách a na portále veřejných zakázek ministerstva pro místní rozvoj.

Vítěz výběrového řízení by měl pro Český rozhlas vytvořit nejen logo, ale i zcela novou korporátní identitu celého portfolia značek rozhlasových stanic, uměleckých těles, soutěží a projektů. Nové logo by se mělo začít používat už v roce 2013, kdy Český rozhlas oslaví 90. výročí zahájení pravidelného vysílání. Uchazeči o zakázku musejí své žádosti podat nejpozději do 4. září.

„Sada logotypů by měla tvořit jeden vzájemně kompaktní a jednotný celek, který bude souznít s mateřskou značkou Český rozhlas, bude odpovídat charakteru a poslání instituce a působit moderním a nadčasovým vizuálním dojmem. V této souvislosti je cílem rovněž vytvoření odpovídajícího vizuálního stylu pro ČRo a výše uvedené portfolio značek,“ uvádí se v zadávací dokumentaci tendru.

Čtěte také:

Kromě 2,5 milionu korun za právě zveřejněnou zakázku hodlá rozhlas investovat další miliony na nové přelepy aut, vizitky či změny interiérů a exteriérů budov. „Odhad celkových nákladů za zavedení všech nových prvků v praxi je 5 až 7,5 milionu korun,“ uvedl v dubnu, kdy rozhlas svůj záměr oznámil, mluvčí Českého rozhlasu Jakub Čížek.

Současné logo ČRo vytvořila v letech 1995 až 1996 agentura Men on the Moon. V roce 1997 získalo ocenění Logo roku. Před pár týdny rozhlas uzavřel výběrové řízení na dodávku reklamních služeb v hodnotě 160 milionů korun. Rámcové smlouvy na dobu čtyř let získaly agentury Ogilvy & Mather, Nydrle Digital a Proximity Prague.