Cetelem půjčuje s bubny

Cetelem, spot Bubny

Cetelem, spot Bubny

4. října odstartovala podzimní kampaň na Osobní půjčku Cetelem.

Nosným pilířem podzimní kampaně je televizní spot Bubny. „Spot srozumitelným způsobem komunikuje zodpovědné poskytování úvěrů, kterým se Cetelem jako jednička na nebankovním trhu řídí. Zároveň představuje zcela výjimečnou nabídku na osobní půjčku a zazní rovněž informace, že Cetelem má za sebou již 15 let úspěšného fungování na českém trhu nebankovních úvěrů“, upřesňuje podstatu reklamní kampaně ředitel marketingu a komunikace Cetelem Tomáš Siegler.

Spot je adaptovaný z francouzského originálu agenturou TBWA a jeho mediální realizaci zajistila agentura Mindshare. Kampaň bude doplněna také o reklamu v tisku a na internetu a celkově bude navazovat na myšlenku a příběh televizního spotu.

„Ve spotu opět vystupuje maskot společnosti Credito, tentokrát v roli pomocníka, jenž hudebníkovi rád pomůže s pořízením bicí soupravy, ale s klavírem už má problém a říká: ‘Ne, tahle půjčka by Tě mohla dostat do potíží a to nechceme.’ Společnost nechce půjčovat za každou cenu jako konkurence,“ vysvětlují myšlenku spotu zástupci agentury TBWA.