„Chybí nám retro?“ zeptá se letošní Billborec

Billborec 2012

Billborec 2012

Uzávěrka přihlášek do sedmého ročníku soutěže o nejlepší zaplnění billboardové plochy na dané téma je už 9. března. Letošní zadání zní „Chybí nám retro?“.

Porota, které předsedá Managing Director agentury Euro RSCG New Europe Eda Kauba, bude přihlášené práce hodnotit z hlediska jejich originality, kreativního využití standardního formátu a naplnění briefu. Uzávěrka pro odevzdání prací je 9. března, výsledky budou vyhlášeny v dubnu a v letních měsících poskytne pořadatel soutěže, společnost Outdoor Akcent, venkovní plochy pro umístění nejlepších prací.

Vítězkou loňského Billborce byla vyhlášena Petra Lukešová z reklamní agentury Young & Rubicam, která si nejlíp poradila s tématem „Honíme se za luxusem?“.

Zprávu o tom, jak dopadl Billborec 2011 najdete tady:

Billborec 2011Billborec 2011