To nejluxusnější z Billborce je v ulicích

billborec 2011, vítězná práce "v akci"

billborec 2011, vítězná práce "v akci"

Řidiči kolemjedoucích aut a cestující z autobusů u krčské Thomayerovy nemocnice nechápavě koukají na billboardy u silnice. Co si mají myslet o sloganu „Luxusně jsem se vykadil“ nebo „Bos vyběhnout ven“? Na co že je to vlastně reklama?

Je to reklama na reklamu, speciálně na tu venkovní. Společnost Outdoor Akzent, pronajímatel outdoorových ploch a pořadatel soutěže o nejlepší nápad pro OOH, plní jeden z bodů pravidel soutěže a třem nejlepším pracím z ročníku 2011 poskytuje prostor na vlastních billboardech. Samotné vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ale už koncem března.

„Každá z oceněných prací dostala teď v letním období prostor na dvaceti pěti našich nosičích,“ říká obchodní ředitel Outdoor Akzent Ivo Jerák s tím, že stejně jako v předchozích ročnících, žádná dodatečná vysvětlující komunikace už neproběhne.

Letošní šestý ročník soutěže Billborec byl ve znamení luxusu. Téma „Honíme se za luxusem“ aneb „Dopřejme si luxus se na chvíli zastavit a zamyslet se!“ pro venkovní plochu nejlépe zpracovala Petra Lukešová z reklamní agentury Young & Rubicam. Obyčejným věcem od Kateřiny Bajerové a Sáry Šimků patřila druhá příčka třetím oceněným byli Daniel Joseph a Gerrit Gerischer (opět z Young & Rubicam) za koncept, podle kterého je největším luxusem soukromí.

Billborec 2011Billborec 2011

Billborec 2011Billborec 2011