Je to reklama na reklamu, speciálně na tu venkovní. Společnost Outdoor Akzent, pronajímatel outdoorových ploch a pořadatel soutěže o nejlepší nápad pro OOH, plní jeden z bodů pravidel soutěže a třem nejlepším pracím z ročníku 2011 poskytuje prostor na vlastních billboardech. Samotné vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ale už koncem března.
„Každá z oceněných prací dostala teď v letním období prostor na dvaceti pěti našich nosičích,“ říká obchodní ředitel Outdoor Akzent Ivo Jerák s tím, že stejně jako v předchozích ročnících, žádná dodatečná vysvětlující komunikace už neproběhne.
Letošní šestý ročník soutěže Billborec byl ve znamení luxusu. Téma „Honíme se za luxusem“ aneb „Dopřejme si luxus se na chvíli zastavit a zamyslet se!“ pro venkovní plochu nejlépe zpracovala Petra Lukešová z reklamní agentury Young & Rubicam. Obyčejným věcem od Kateřiny Bajerové a Sáry Šimků patřila druhá příčka třetím oceněným byli Daniel Joseph a Gerrit Gerischer (opět z Young & Rubicam) za koncept, podle kterého je největším luxusem soukromí.
Billborec 2011
Billborec 2011