Cisco a Sky lépe zacílí televizní reklamu

Monoskop

Monoskop Zdroj: archiv

Společnosti Cisco a Sky spojily síly v boji o zadavatele reklamy v televizním vysílání. Jejich společný projekt Sky AdSmart umožňuje doručit každému zákazníkovi individuální sady reklamních sdělení.

V době, kdy narůstá popularita videa na internetu a kdy se mění chování spotřebitelů, nabízejí společnosti Cisco a Sky zabývající se účinností televizní reklamy jako řešení společný projekt Sky AdSmart, který umožňuje zadavatelům na základě více než 150 demografických kritérií jako věk, bydliště, životní styl apod. podrobně vybírat cílové publikum a zobrazovat různou reklamu různým skupinám diváků sledujícím stejný aktuálně vysílaný program.

Demografická data jsou získávána z vlastních databází společnosti Sky a z veřejně přístupných zdrojů profilových dat o spotřebitelích.

Technologie vyvinutá společností Cisco umožňuje automatizovat řadu aspektů cíleného reklamního systému včetně načasování s přesností na jednotlivé snímky nebo měření sledovanosti. Od jeho zavedení na začátku roku 2014 využilo Sky AdSmart 357 zadavatelů reklamy k realizaci zhruba 1000 kampaní. Více než tři čtvrtiny z nich dříve v televizním vysílání neinzerovaly vůbec nebo nikoli prostřednictvím společnosti Sky. Tyto kampaně zhlédlo celkem 895 milionů domácností.