Citroën po osmi letech u nás spustil lokální kampaň

Citroën Cactus

Citroën Cactus Zdroj: Citroen

Automobilka Citroën u nás odstartovala po osmi letech novou lokální kampaň, kterou pro ni vytvořila agentura Havas Worldwide Prague. Cílem kampaně, která je spojena s postavou Fantomase, je komunikace Dnů otevřených dveří.

První část kampaně byla započata teaserem s tajemným mužem v masce na kanálu YouTube, který má nyní již přes 72 tisíc zhlédnutí. On-air kampaň odstartovala 6. března v televizi, souběžně bude komunikována přes print, rádio či internet.

„Po osmi letech jsme vytvořili lokální reklamní kampaň. Předpoklady popularity postavy jsme si nechali předem potvrdit i výzkumem postoje české veřejnosti k Fantomasovi a jeho spojení s automobily, který jsme prováděli loni na podzim,“ říká marketingová ředitelka Citroënu Martina Bedrnová.

Tým Havas Worldwide Prague, jkterý má kampaň na starosti, se skládá z brand managera Lukáše Prokopa a kreativního týmu reprezentovaného Janem Lesákem, Pavlem Frišem a Jakubem Koláříkem.

Spot