Co se dá také podnikat v nákupním centru

Honička po nákupním centru začíná

Honička po nákupním centru začíná

Nákupní centra to začínají zkoušet i jinak než například klasickými billboardy. Poměrně neobvyklý způsob kampaně, alespoň pro tento segment, zvolila Metropole Zličín. Na YouTube umístila virální video s parkouristy Jakubem Dohnalem a Antonínem Musilem v akci.

Měla to být netradiční oslava desátých narozenin nákupního centra. Video zachycující adrenalinový běh s přeskoky přes lavičky, stolky nebo fontánu a následná honička s ochrankou má po měsíci a půl na YouTube téměř 40 tisící zhlédnutí.

„Vedle klasických a vyzkoušených aktivit k 10. výročí otevření našeho nákupního centra jsme chtěli přidat něco unikátního a neobvyklého. Video bylo natočeno tak, aby každý naše nákupní centrum poznal, i když tam v podstatě není úplně přímo zmíněno. Výsledky ukázaly, že naše rozhodnutí bylo správné a vzhledem k tomu, že je to naší strategií, v podobně neobvyklých aktivitách budeme i nadále určitě pokračovat,“ říká Marketing Manager NC Metropole Zličín Jana Češková.

Virální kampaň pod názvem Run in Zličín připravila Reklamní klinika, PR podporu zajišťovala agentura PR Café. Natáčení videa probíhalo v Metropoli Zličín 8. srpna 2012.