ČSOB mění komunikační strategii

ČSOB na konci prázdnin rozjela marketingovou kampaň „Kdo by teď myslel na banku?“. V televizi běží celkem čtyři spoty – jeden imageový a tři zaměřené na produkty. Kampaň pronikne také do on-linu a outdooru.
„Nechtěli jsme udělat jen další českou reklamu postavenou na vtipné hlášce. Spolu s režisérem Jurajem Janišem a agenturou DDB jsme se rozhodli zachytit uvěřitelnou situaci ze života, která v sobě ale zároveň skrývá velmi silné emoce. Přirozenost a autentičnost hrála roli ve výběru lokací i castingu, proto jsme se vyvarovali známých televizních tváří. Kladli jsme ale důraz na celkovou vizuální atraktivitu opřenou hlavně o skvělou práci kameramana Benjamina Kracuna,“ prohlašuje o TV spotech Renata Pixová-Němcová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
Banka přizpůsobuje image obchodní i komunikační strategii, soustředí se nyní na rodiny s dětmi. Nastupující komunikační styl je již patrný například na nových webových stránkách banky. Mnohem více hodlá ČSOB pracovat i s potenciálem sociálních sítí.
Proměna image se promítá i ve vizuálním stylu. „Nově přicházíme s kresleným prvkem cyanového akvarelu, jenž symbolizuje dotek lidské ruky, a také s oranžovou doplňkovou barvou, která působí pozitivně a přátelsky. Tyto nové prvky přinášejí do naší komunikace oživení, hravost a emoce,“ dodává Pixová-Němcová.