ČSOB mění komunikační strategii

Vizuál k nové komunikační strategii ČSOB

Vizuál k nové komunikační strategii ČSOB Zdroj: archiv

Strategie , Filip Votava
ČSOB vypustila do éteru čtyři reklamní spoty reprezentující nový komunikační styl. Na kampani se podílí agentura DDB.

ČSOB na konci prázdnin rozjela marketingovou kampaň „Kdo by teď myslel na banku?“. V televizi běží celkem čtyři spoty – jeden imageový a tři zaměřené na produkty. Kampaň pronikne také do on-linu a outdooru.

„Nechtěli jsme udělat jen další českou reklamu postavenou na vtipné hlášce. Spolu s režisérem Jurajem Janišem a agenturou DDB jsme se rozhodli zachytit uvěřitelnou situaci ze života, která v sobě ale zároveň skrývá velmi silné emoce. Přirozenost a autentičnost hrála roli ve výběru lokací i castingu, proto jsme se vyvarovali známých televizních tváří. Kladli jsme ale důraz na celkovou vizuální atraktivitu opřenou hlavně o skvělou práci kameramana Benjamina Kracuna,“ prohlašuje o TV spotech Renata Pixová-Němcová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

Banka přizpůsobuje image obchodní i komunikační strategii, soustředí se nyní na rodiny s dětmi. Nastupující komunikační styl je již patrný například na nových webových stránkách banky. Mnohem více hodlá ČSOB pracovat i s potenciálem sociálních sítí.

Proměna image se promítá i ve vizuálním stylu. „Nově přicházíme s kresleným prvkem cyanového akvarelu, jenž symbolizuje dotek lidské ruky, a také s oranžovou doplňkovou barvou, která působí pozitivně a přátelsky. Tyto nové prvky přinášejí do naší komunikace oživení, hravost a emoce,“ dodává Pixová-Němcová.