ČSOB Penzijní společnost se zaměřuje na mladé

Jsem dynamický

Jsem dynamický Zdroj: archiv

ČSOB Penzijní společnost zacílí svou kampaň k penzijnímu pojištění na mladé. Tomu budou odpovídat i použité komunikační kanály. Kampaň vznikla in-house.

V říjnu ČSOB Penzijní společnost spustí novou kampaň, která má ukázat, že „penzičko“ je produkt pro všechny, tedy i pro mladé. Vizuály kampaně zobrazují mladé lidi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno.

„Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.

Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech prostřednictvím CLV, plakátů ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, v městské hromadné dopravě a v obchodních centrech formou video spotů. Online část kampaně bude sestávat z bannerů.

„Komunikační kanály kampaně jsme vybrali s ohledem na cílovou skupinu 18 až 30 let, záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Marie Zemanová.

Kampaň vytvořil přímo marketingovým útvarem ČSOB Penzijní společnosti. Stylizace kampaně se řídí novým vizuálem ČSOB, který banka začala využívat na konci srpna.