ČSOB radí: Mládeži, šetřete!

Kampaň ČSOB Penzijní společnosti od agentury Creative Brand

Kampaň ČSOB Penzijní společnosti od agentury Creative Brand Zdroj: ČSOB

Kampaň ČSOB Penzijní společnosti od agentury Creative Brand
2
Fotogalerie

Průměrný Čech stráví v důchodu čtvrtinu svého života. Další čtvrtinu jako dítě nebo student. Zbývá polovina, kdy si díky drobné a pravidelné úspoře či investování může zajistit svou budoucnost. Myslet na to by tedy měli už mladí lidé, jež oslovuje kampaň ČSOB Penzijní společnosti od agentury Creative Brand.

ČSOB Penzijní společnost se rozhodla více zaměřit na mladé lidi (konkrétně ve věku 18 až 35 let), na něž cílí v přicházející kampani „Nespořím na penzi, spořím na život“. Probíhá od října do konce listopadu a k vidění bude v outdooru (CLV po celé republice), v onlinu (bannery) a na pobočkách (plakáty).

„Cílem kampaně je ukázat mladším lidem, že produkt penzijního spoření je opravdu jednoduchý a nemusí být určen pouze na stáří,“ uzavírá Marie Zemanová.

Kampaň připravila agentura Creative Brand. Online aktivity vytvořila agentura Red Media, jež rovněž zajišťovala nákup médií, společně s agenturou Razor.

Dle nedávného průzkumu ČSOB se mladí lidé mezi 25 až 35 lety chovají zodpovědně. Necelá třetina z dotazovaných si každý měsíc pravidelně odkládá na spořicí či investiční produkty více než 2000 Kč. Žádné úspory nemá pouze čtvrtina dotázaných. Za nejvhodnější investici považují mladí lidé jednoznačně nákup nemovitosti (71 %), dále pak spořicí produkty (12 %) a investice (12 %). Necelá třetina respondentů si peníze plánuje vybrat skutečně až v důchodu.