Čtvrtníček je hrdinou další reklamy, tentokrát na brambůrky

Bohemia Chips

Bohemia Chips

Kampaň na Bohemia Chips startuje 1. září, už teď se můžete podívat na nový spot s Petrem Čtvrtníčkem.

Spot, který se natáčel v okolí hory Říp, v Úštěku a na zámku v Ploskovicích, bude v rámci kampaně Vítězství za příchuť nasazen od 1. září do 16. října na stanicích TV Nova, Prima TV a TV Barrandov.

„S novým spotem jsme velmi spokojeni. Je vtipný a přesně vyjadřuje image naší značky, tradičních českých Bohemia Chips. Klip v podobě malého příběhu se výrazně liší od reklam, které u nás můžeme vidět. Věříme, že zaujme hodně našich zákazníků a přiláká soutěžící k tipování nových příchutí Bohemia Chips,“ říká brand manager Jaroslav Ďurkovský, který má projekt Vítězství za příchuť ve společnosti Intersnack na starost.

Petr Čtvrtníček si ve spotu, jehož koncept vznikl v reklamní agentuře McCann Erickson, zahrál a sám ho i režíroval. Jeho tvář známe už z reklam Vodafone nebo Atlasu, režijně se podílel na vzniku spotů pro výrobce jogurtů Müller, oken Vekra, Mattoni (s Janem Krausem), Staropramen, a nebo nedávno pro Heineken a jeho Krušovické referendum.