Datart humanizuje prodejny

Při tvorbě designu se Datart ve spolupráci s architektonickým ateliérem Lila inspiroval v zahraničí. Vycházel rovněž ze svých dlouhodobých zkušeností s potřebami a přáními zákazníků a z trendů životního stylu. Použity jsou nové materiály, nové technologie i způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, dochází tak k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně.
„Chceme našim zákazníkům čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je speciální vůně Datart, která se bude linout celou prodejnou,“ upřesňuje Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti.
Díky novému LED osvětlení ušetří prodejna třetinu elektrické energie, ke konceptu „Prodejny 21. století“ se samozřejmě váže i větší uplatnění interaktivních prvků. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů. Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout naši kompletní nabídku produktů a objednat online zboží, které není zrovna skladem na prodejně,“ pokračuje Heřmánek.
Nově je součástí prodejny kuchyňské studio, kde si mohou zákazníci pořídit kompletní kuchyň – od všech spotřebičů až po nábytek a vybavení.