Datart humanizuje prodejny

Nová podoba prodejen Datart

Nová podoba prodejen Datart Zdroj: archiv

Společnost Datart představila v pražském obchodním Centru Chodov nový koncept „prodejen 21. století“. Za designem stojí architektonický ateliér Lila.

Při tvorbě designu se Datart ve spolupráci s architektonickým ateliérem Lila inspiroval v zahraničí. Vycházel rovněž ze svých dlouhodobých zkušeností s potřebami a přáními zákazníků a z trendů životního stylu. Použity jsou nové materiály, nové technologie i způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, dochází tak k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně.

„Chceme našim zákazníkům čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je speciální vůně Datart, která se bude linout celou prodejnou,“ upřesňuje Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti.

Nová podoba prodejen DatartNová podoba prodejen Datart | archiv

Díky novému LED osvětlení ušetří prodejna třetinu elektrické energie, ke konceptu „Prodejny 21. století“ se samozřejmě váže i větší uplatnění interaktivních prvků. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů. Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout naši kompletní nabídku produktů a objednat online zboží, které není zrovna skladem na prodejně,“ pokračuje Heřmánek.

Nově je součástí prodejny kuchyňské studio, kde si mohou zákazníci pořídit kompletní kuchyň – od všech spotřebičů až po nábytek a vybavení.