Digitál České pojišťovny obnovuje spolupráci se Symbiem

Detektivové České pojišťovny odhalili loni pojistné podvody za 462 milionů korun.

Detektivové České pojišťovny odhalili loni pojistné podvody za 462 milionů korun. Zdroj: Hrouda Jan/Euro

Strategie , Filip Votava
Česká pojišťovna znovu přizvala ke spolupráci agenturu Symbio Digital. Ta se bude spolu s dalšími dvěma agenturami podílet na realizaci digitální komunikace.

Česká pojišťovna vyhlásila vítěze tendru na realizaci digitální komunikace v roce 2015. Součástí tříčlenného agenturního poolu bude znovu Symbio Digital, s nímž už pojišťovna v minulosti spolupracovala. Symbio bude plnit roli strategické agentury. Na realizaci kampaní se budou podílet také pražská agentura Digital Vision a zlínská Pria.

Za hlavní důvod, proč má oživení spolupráce pro obě strany smysl, považuje Symbio možnost posunu směrem ke strategickému partnerství. Symbio s Českou pojišťovnou spolupracovalo do roku 2012. Během této doby agentura spustila současnou podobu webových stránek pojišťovny a připravovala exekuci jednotlivých online kampaní.