Do nejužšího vedení Mark/BBDO přichází posila

Andrej Štuk, ředitel Mark/BBDO

Andrej Štuk, ředitel Mark/BBDO Zdroj: Mark/BBDO

br
Agentura Mark/ BBDO má novou Client Service Directorku. Milena Mešanović se k agentuře připojila v polovině dubna a ve své pozici bude úzce spolupracovat a generálním ředitelem agentury, Andrejem Štukem, se kterým se nadále bude podílet na dalším rozvoji agentury.

Milena Mešanović zahájila svou kariéru v DDB v Praze, kde strávila tři roky jako Account Manager pro klienta McDonald´s. Poté se přestěhovala zpět do Srbska, kde se po šestileté zkušenosti v Ogilvy&Mather postavila do čela lokální reklamní agentury Kitchen. Po čtyřech letech ve vedení Kitchen přešla na pozici šéfky prodeje novin Politika Newspaper and Magazines.

Milana MešanovićMilana Mešanović

„Ve všech těchto společnostech Milena získala bohaté zkušenosti. Nejen s realizací reklamních kampaní a vedením new business projektů, ale také s vedením firmy, jejím vývojem i řízením ekonomiky nebo z oblasti médií a prodeje,“ hodnotí novou posilu generální ředitel Mark/BBDO Andrej Štuk.

V rozhovoru, který vyšel ve Strategii číslo 4, Andrej Štuk vysvětluje, co si od nástupu dalšího člena nejužšího vedení agentury slibuje: „Budeme fungovat v tandemu. Client Service Director se bude věnovat hlavně byznysu, já se zaměřím ne snad na samotnou kreativu, ale na její kvalitu a na její další posouvání.“

Mešanović studovala v Praze a kromě rodné srbštiny mluví plynně anglicky i česky.