Do nejužšího vedení Mark/BBDO přichází posila

Milena Mešanović zahájila svou kariéru v DDB v Praze, kde strávila tři roky jako Account Manager pro klienta McDonald´s. Poté se přestěhovala zpět do Srbska, kde se po šestileté zkušenosti v Ogilvy&Mather postavila do čela lokální reklamní agentury Kitchen. Po čtyřech letech ve vedení Kitchen přešla na pozici šéfky prodeje novin Politika Newspaper and Magazines.
„Ve všech těchto společnostech Milena získala bohaté zkušenosti. Nejen s realizací reklamních kampaní a vedením new business projektů, ale také s vedením firmy, jejím vývojem i řízením ekonomiky nebo z oblasti médií a prodeje,“ hodnotí novou posilu generální ředitel Mark/BBDO Andrej Štuk.
V rozhovoru, který vyšel ve Strategii číslo 4, Andrej Štuk vysvětluje, co si od nástupu dalšího člena nejužšího vedení agentury slibuje: „Budeme fungovat v tandemu. Client Service Director se bude věnovat hlavně byznysu, já se zaměřím ne snad na samotnou kreativu, ale na její kvalitu a na její další posouvání.“
Mešanović studovala v Praze a kromě rodné srbštiny mluví plynně anglicky i česky.