„Vyslyšeli jsme volání našich zákazníků po větší praktičnosti a podstatně zmenšili rozměry vydávaných stravenek. Stravenky se nyní vejdou do peněženek nebo kapesních tašek a přitom jsme u nich ještě navýšili počet bezpečnostních prvků,“ uvedl ředitel marketingu společnosti Edenred Pavel Kusý.
Společnost Edenred provedla změny ve velikosti poukázek na základě výsledků interních průzkumů spokojenosti, realizovaných společností PPM Factum v letech 2012 a 2013 na vzorku 1180 klientů. Klienti opakovaně vyjádřili přání, aby se stravenky zmenšily.
Firma navíc ušetří při jejich výrobě ročně až 45 tun papíru a šetří tak životní prostředí. „Po uvedení Ticket Junior a nových webových stránek společnosti je zmenšení poukázek další inovací v řadě během tohoto podzimu. Sledujeme trendy, zajímáme se o názory našich klientů a inovujeme naše služby,“ doplnil Kusý.
Přehled: Jaké benefity nám poskytují zaměstnavatelé?
Firmy v Česku ožívají a je to znát i na zaměstnaneckých benefitech