Electrolux přichází s novým vzhledem a logem

Obchod Electrolux

Obchod Electrolux Zdroj: archiv

Electrolux představuje novou vizuální identitu společnosti. Společnost aktualizovala letité logo a nastavila nové standardy pro obrázky a barvy.

Nové logo společnosti představené v polovině ledna charakterizuje nový typ písma exkluzivně vytvořený pro Electrolux. Nahradí to původní, které bylo poprvé použito v roce 1962.

„Vizuální identita je víc než jen změna loga a palety barev. Reprezentuje nového ducha společnosti Electrolux. Ukazuje, kdo jsme, co jsou naše produkty a služby a jak chceme být vnímáni,“ říká MaryKay Kopf, Chief Marketing Officer skupiny Electrolux.

Logo ElectorluxLogo Electorlux | archiv

„Proces vývoje nové vizuální identity vedla globální organizace specializující se na spotřebitelský marketing a partnerská agentura Prophet, která se zaměřuje na branding,“ řekla Strategii Ivona Balážová, marketingová manažerka Electrolux ČR.

S novou tváří Electroluxu se setkáte kdekoliv, kde se společností přijdete do kontaktu – v prodejnách, v e-shopu, na obalech produktů nebo prostřednictvím svých elektronických zařízení.