Elektronický Insider má nový layout a rozšiřuje obsah

insider

insider

red
Elektronický deník Insider, který na adrese denikinsider.cz každý den po 16. hodině vydává Centrum Holdings, mění design a rozšiřuje obsah. Přidává také archiv a informace o tom, co je nového v komunitě jeho čtenářů na Facebooku.

Kromě dosavadního ročního předplatného za 990 Kč je možné předplatit si Insider i na kratší dobu (půl roku, jeden měsíc nebo jeden den). Rozšířily se rovněž možnosti platby. K převodu z účtu přibyly platební karty, paypal a také varianta zaplacení prostřednictvím SMS.

Kompletní archiv, obsahující všechny doposud publikované články, dokumenty, grafiky a fotografie, zůstává plně přístupný jen pro celoroční předplatitele.

„Prvních pár měsíců existence večerníku, pojatých do určité míry jako mediální laboratoř nad zpravodajským obsahem i formou, naplnilo naše očekávání,“ uvedl Jakub Unger, obsahový ředitel Centrum Holdings. „Po třičtvrtě roce existence nyní vstupujeme do nové fáze, kde našim současným i budoucím předplatitelům nabídneme ještě více původního čtení, nové aplikace nebo speciální obsahové bonusy.“

Nový Insider doprovodí i marketingová kampaň, kombinující cílenou mediální reklamu a parterství s distributory obsahu či prodejci čteček. „Dosavadní čísla i ohlasy bereme jako povzbuzení i doklad toho, že se sázka na originální obsah v moderním pojetí vyplatí,“ uzavřel Unger.