Pod jednu pomyslnou střechu se tak z hlediska prodaného nákladu dostává druhý nejprodávanější ekonomický časopis (Nový Profit - průměrný prodaný náklad 20 213 kusů), dvojka mezi zpravodajskými týdeníky (PN Týdne je 36 987 kusů) a společenský týdeník Instinkt, který měl podle posledního Media Projektu ve 2. a 3. čtvrtletí 2011 průměrný prodaný náklad 24 131 kusů. Časopisy Popcorn a Top dívky nejsou součástí Media Projektu, Empresa Media udává průměrný prodaný náklad 17 tisíc kusů na vydání.
Není jisté, jestli se všechny redakce sloučí do jednoho vydavatelského domu i fyzicky. „Profit se do Panské už kompletně nastěhoval, u redakcí Popcornu a Top dívky jsme zatím stěhování neřešili. Jde ale jen o pár lidí,“ vysvětluje výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková. Podle ní v tuto chvíli společnost, která sídlí v centru Prahy nedaleko Václavského náměstí, zaměstnává zhruba 130 lidí.
Zatím nic pro ženy?
Možnost, že Empresa Media bude v nákupech časopisů pokračovat, nechtěla Kateřina Jelínková komentovat. „V tuto chvíli o tom nemám žádné zprávy,“ řekla na dotaz Strategie. Podle majitele jednoho z menších vydavatelství, který nechtěl být jmenován, ale nyní v portfoliu Empresa Media schází především silný titul pro ženy. Zatím nejvýraznější personální změnou v souvislosti s nákupy časopisů je jmenování Marka Stoniše na pozici zástupce šéfredaktora týdeníku Instinkt, jehož šéfredaktorem formálně zůstává František Nachtigall. Ten zároveň šéfuje Týdnu a má dohlížet i nad ostatními tituly vydavatelství.
Nákupy Empresa Media
1. října: Společnost Mediacop, vlastněná Sebastianem Pawlowskim, prodala vydavatelská práva na časopisy Týden, Instinkt a Mladý svět a na jejich online verze společnosti Empresa Media.
1. prosince: Empresa Media odkupuje od skupiny Stanford týdeník Profit.
1. ledna 2012: Empresa Media se stává vydavatelem měsíčníků pro teenagery Popcorn a Top dívky, které do konce roku 2010 vydávala česká pobočka německého vydavatelství Axel Springer.