Era zahajuje novou kampaň s vodáky a se psem

Era

Era

V pondělí 18. června se na televizních obrazovkách objeví dva nové spoty Poštovní spořitelny. Cílem kampaně, která je naplánovaná i do dalších médií, je zvýšení povědomí o značce Era.

„Kampaní se chceme odlišit od komunikace jiných bank a finančních institucí. Nezatěžovat přívalem velkých slov, doporučení, procent a slibů. Naší snahou bylo spojit značku Era s něčím příjemným, vtipných a přitom každému velmi blízkým,“ říká Andrea Hubáčková z marketingu Poštovní spořitelny.

Kromě spotů Poštovní spořitelna počítá i s tiskovou inzercí, rádiovými spoty a on-line komunikací. Spoty režíroval Michael Baumruck, koncept kampaně vytvořila agentura Rust, Klemperer. Oba spoty byly natočeny během jediného slunečného dne u Sázavy.