Centropen umravňuje tegaře

Centropen

Centropen

Výrobce popisovačů Centropen se ve své kampani nespokojil pouze s tradičními médii. Komiksoví hrdinové se objeví i na neobvyklých místech a pokusí se přesvědčit tegaře, aby svoji tvůrčí energii přesměrovali jinam.

Hlavní postavy aktuální kampaně značky Centropen vytvořil komiksový kreslíř Jozef Gertli, známý spíše pod jménem Danglár. Jeho komiksoví hrdinové se objeví v tisku, na billboardech a bigboardech, ale komunikace zahrnuje také interaktivní CLV v pražském metru, kde mohou cestující pomocí zavěšených mazacích tabulí vytvořit nové komiksové obrázky.

„Kampaň navíc nabídne prostor k vyjádření na dané téma na rámečcích v pražském metru pěti mladým, dosud neznámým kreslířským talentům,“ popisuje netradiční polohu kampaně David Novák, Group Account Director z agentury Momentum, která koncept pro Centropen vytvořila.

Dalším prvkem kampaně bude ambient-guerrillový výlep Danglárových kreslených hrdinů. „Postavy v životní velikosti diváka baví, komentují či reagují na místo, na němž jsou vylepeny. Vyjadřují postoje značky, která často končí v rukou tegařů. Ty se snaží jejich vlastním jazykem umravnit, respektive přesměrovat jejich tvůrčí energii smysluplnějším směrem, vysvětlovat rozdíl mezi street artem a vandalismem,“ říká o kampani David Novák.