Euronics mění strategii: Spoty nahrazuje sponzoringem

V pondělí 11. listopadu spustil Euronics první z řady sponzorských vzkazů, kterými na sebe chce v předvánočním období upozornit. Po dvou letech opouští koncept stand-up komedie a v televizi se nově zaměřuje výhradně na sponzorské upoutávky. Marketingový ředitel společnosti Vít Šerý říká, že to je i kvůli navýšení cen televizní reklamy.

Sponzorské vzkazy se budou objevovat převážně v prime-time a před nejsledovanějšími pořady televizních stanic Nova Group a Prima Group až do druhé poloviny prosince. V novém konceptu televizního sponzoringu byl použit nový hudební motiv „Hvězdné dárky“ a jingle, který má přispět k jednoznačné identifikaci Euronics.

Podívejte se na jednu z upoutávek:

„K volbě sponzorských vzkazů jsme došli po dlouhém zvažování. Nepřehlednost mediálního trhu a značné navýšení cen za klasický TV spot byli jedním z důvodů. Dalším pak bylo poučení z minulé kampaně a vývoje letošního roku. Nechceme jít proti produktově-cenovým kampaním jiných elektro řetězců. Chceme se vůči konkurenci více vymezit, proto se zaměřujeme na image a jasnou identifikaci Euronics,“ vysvětluje důvody změn v koncepci marketingové strategie Vít Šerý.

O kreativu i exekuci spotů se postarala agentura Czechpromotion. Kampaň se objeví také v letáku Euronics, v rádiu Impuls, na internetu, Facebooku a YouTube, pro který se v současné době upravuje speciální spot. V kampani se objeví vybrané produkty a značky, například pračka Bosch, televizor Samsung nebo LG, dotykový tablet Samsung.