Nová ředitelka Evropy 2 Lenka Maureryová se pohybuje v oblasti médií již více než 15 let. Začínala v hudebním časopise Ultramix, kde nastavovala obchodní i obsahovou koncepci. S Lagardère Active ČR už má pracovní zkušenost, před deseti lety zde pracovala v marketingovém oddělení.
Pracovní zkušenosti nasbírala také jako brand manažerka deníku Metro nebo key account manažerka v rámci obchodního zastupitelství Media Club. Podílela se rovněž na přípravě Signal festivalu, kde pomáhala nastavovat fundraising a obchodní strategii. Do Lagardère přichází z vydavatelství Mediaforce, kde doposud zastávala pozici managing directora.
V Lagardère Active ČR bude zodpovědná za veškeré aktivity značky Evropa 2, včetně tvorby multimediální strategie, finančního i personálního řízení aktuálně nejposlouchanějšího rádia pro mladé.
„Věřím, že se svými zkušenostmi z mediální oblasti i svou energií posune Lenka Maureryová stanici Evropa 2 opět blíže k magické hranici poslechovosti milionu posluchačů,“ uvedl Michel Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardère Active ČR.