Full-servisová agentura McCann Prague získala do svého portfolia nového klienta, finského výrobce pneumatik Nokian. V příštích letech tak bude zajišťovat kompletní komunikaci značky včetně ATL a BTL podpory, digitální komunikace, správy sociálních sítí a aktivace.
Pražská pobočka bude připravovat produkci pro 21 trhů v Evropě, na exekucích bude spolupracovat s lokálními pobočkami sítě McCann Worldgroup. Z Prahy se také budou plánovat a koordinovat jednotlivé regionální kampaně.
Aktuální kreativní koncept „Stops you in time“ připravila agentura McCann Helsinki.
McCann Prague připraví pro firmu kompletní komunikaci, která se v prvních letech zaměří na zvýšení znalosti značky napříč evropskými trhy. Jednotlivé exekuce tak budou především imagové, postavené na kreativním konceptu „Stops you in time“, který zdůrazňuje mimořádné vlastnosti produktu. V komunikaci bude kladen velký důraz především na digitální kanály, v hlavních sezónách zajistí McCanntaké výkonnostní marketingové aktivity. Na straně agentury vede klienta group account director Martin Petrásek.
Pro McCann Prague se letos jedná o další z řady nových velkých klientů, díky tomu tak opět posiluje svůj accountský i kreativní tým. Rozsahem se pro agenturu spolu se společnostmi Vodafone a MasterCard jedná o jednoho z největších klientů.
Nokian Tyres je finský výrobce prémiových pneumatik pro osobní i nákladní auta. Firma byla založena v roce 1898, proslavila se mimo jiné jako vynálezce zimní pneumatiky, kterou na trh uvedla v roce 1934. V Praze má logistické a obchodní centrum pro celou Evropu kromě severských trhů, které jsou řízeny lokálně z Finska. Mimo tyto země jsou pro firmu klíčové Rusko a USA, ve kterých prodává velkou část své produkce.