FLEMA 2012: S médii to nejlíp umí Samsung

Samsung

Samsung Zdroj: profimedia.cz

Ve čtvrtek večer byly vyhlášeny výsledky soutěže o nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku FLE Media Awards (FLEMA). Grand Prix získala slovenská kampaň Samsungu přihlášená v kategorii Nejlepší využití kinoreklamy, nejlepším zadavatelem byl vyhlášen Kraft Foods a titul Inovativní agentura si odváží slovenská Starmedia.

Na letošním ročníku FLE Media Awards bylo uděleno deset ocenění a souboj národů v počtu příchodů na pódium pražského hotelu Corinthia dopadl nerozhodně 5:5. Hlavní cenu nakonec získala kampaň Budúcnost Smart TV, která běžela ve slovenských kinech a pro Samsung Electronics Czech and Slovak ji ve spolupráci s Leo Burnett připravila agentura Starmedia. Dvoutýdenní kampaň měla za úkol uvést novou generaci televizorů s možností ovládání hlasem nebo gesty. Návštěvníci si mohli vyzkoušet nové funkce osobně těsně před promítáním, přesněji řečeno jim vlastně nic jiného nezbývalo. Až když pochopili a zapojili svoje hlasy, dočkali se filmu.

Popis vítězné kampaněPopis vítězné kampaně

Kampaň Samsungu byla vyhlášena i jako nejlepší v rámci kinoreklamy a společnost Starmedia si vysloužila titul Inovativní agentura. „Jsme rádi, že nejsme agenturou jedné kampaně,“ připomněli zástupci Starmedia svůj úspěch z roku 2010 v podobě Grand Prix za kampaň Růžoví kukláči pro Union Poisťovnu. Samsung navíc ve spolupráci s agenturou Digita.sk získal ocenění Nejlepší využití digitálních médií za kampaň Samsung Smart TV.

Nejlepším letošním zadavatelem byl Kraft Foods, jehož zástupci se na pódiu objevili celkem čtyřikrát. Kampaň Fidorky si nejlépe vedla v OOH, BeBe Dobré ráno v rádiu a Milka v televizi. Tyto tři dílčí úspěchy byly korunovány titulem Inovativní zadavatel.

Vítězové FLEMA 2012:

Nejlepší využití digitálních medií

Samsung – Samsung Smart TV, přihlašovatel Digita.sk

Nejlepší využití kinoreklamy

Samsung – Budúcnosť SMART TV je tu, přihlašovatel Starmedia

Nejlepší využití OOH

Fidorka – vykutálená Fidorka, přihlašovatel Starcom Media Vest Group

Nejlepší využití rádia

BeBe Dobré ráno – Prebuď v sebe rytmus s BeBe Dobré Ráno, přihlašovatel Starmedia

Nejlepší využití tisku

VW Passat – Nedostanete druhou šanci udělat první dojem, přihlašovatel MediaCom Praha

Nejlepší využití TV

Milka – Televizní jemnometr, přihlašovatel Starcom Media Vest Group

Nejlepší malá kampaň

ING Penzijní fond – Chrochtejte si blahem i v penzi, přihlašovatel Universal McCann

Nejlepší kampaň

Cena nebyla udělena

Grand Prix

Samsung – Budúcnosť SMART TV je tu, přihlašovatel Starmedia

Inovativní agentura

Starmedia

Inovativní zadavatel

Kraft Foods