Globus se spojí Davidem Hufem a bude propagovat zdravý životní styl

Globus

Globus

Hypermarkety Globus spustí v únoru kampaň, kde se představí propagátor zdravého životního stylu a fitness David Huf. Kampaň bude založena na interaktivní celorepublikové hře, která bude založena na propagaci dobré kondice a komunikaci informací o zdravém životním stylu. Součástí kampaně bude také roadshow.

„Aby si člověk udržel dobrou kondici, je potřeba ujít denně zhruba 10 000 kroků, což je v přepočtu přibližně 7 km. Při dnešním sedavém způsobu života člověk nachodí pouze asi 2 000 kroků. Je tedy dobré denně dělat něco navíc. Globus vsadil na chůzi, která je tou nejjednodušší fyzickou aktivitou, je přirozená a když se provozuje ve vyšším tempu, dobře a efektivně se díky ní zlepšuje kondice a zvyšuje spotřeba energie,“ vysvětluje David Huf.

Komunikační podpora kampaně Kroky ke zdraví se bude komunikovat těmito nástroji komunikace:

• Katalog, akční leták a sekundární vystavení na hypermarketech včetně POS materiálů. Důležitým prvkem bude počítadlo kroků na každém hypermarketu.

• V Koutcích zdraví bude dle přesného rozpisu probíhat instruktážní a edukační program v podobě vystoupení Davida Hufa, poradenství v oblasti fitness a zdravé výživy, kterou budou zajišťovat lokální nutriční poradci.

• Mediální podpora bude spočívat v billboardové kampani a cíleným nákupem digitálních médií. Lokálně příslušné PR bude dále stimulovat soutěživost mezi regiony.