Google: Nejvyhledávanější značkou roku 2012 je Vodafone

Fotografie z natáčení vánoční kampaně Vodafonu

Fotografie z natáčení vánoční kampaně Vodafonu

Google sestavil žebříček Top Brands českých uživatelů internetu. Díky nejčastějšímu zadávání do vyhledávače jsou na jeho vrcholu Vodafone, Ikea a Česká spořitelna.

Google každoročně zveřejňuje žebříčky největších skokanů a nejhledanějších výrazů. O skokanech českého Googlu za letošní rok už jsme vás informovali. Podle Googlu u českých uživatelů internetu během roku 2012 nejvíce vzrostl zájem o reality show.

Žebříčky nejhledanějších výrazů obsahují objemově nevyhledávanější výrazy, tedy slova, která byla do vyhledávače Google nejčastěji zadávaná. Díky nim zjišťujeme, že nejhledanější módní značkou na českém Google byl Baťa, nejčastěji zadávaným maloobchodem byla Ikea a první v žebříčku nejhledanějších značek aut je podle Googlu Škoda.

Podívejte se na žebříček dvaceti nejvyhledávanějších značek, který sestavil Google:

1. Vodafone
2. Ikea
3. Česká Spořitelna
4. O2
5. Student Agency
6. Poštovní spořitelna
7. Lidl
8. T-mobile
9. Tchibo
10. mBank
11. ČSOB
12. Tesco
13. Datart
14. Sportisimo
15. Yahoo
16. GE Money
17. KB
18. Samsung
19. UPC
20. Kaufland

Jako bonus přidáváme desítky nejhledanějších módník značek, maloobchodů, e-shopů a aut.

Nejhledanější módní značky na českém Googlu v roce 2012:

1. Baťa
2. H&M
3. Zara
4. New Yorker
5. Adidas
6. Louis Vuitton
7. Alpine Pro
8. Nike
9. Humanic
10. Takko

Nejhledanější maloobchody na českém Googlu v roce 2012:

1. Ikea
2. Lidl
3. Tchibo
4. Tesco
5. Datart
6. Sportisimo
7. Auto Kelly
8. AAA Auto
9. Kaufland
10. Bonprix

Nejhledanější e-shopy na českém Googlu v roce 2012:

1. Alza
2. Slevomat
3. Mall
4. Fler
5. Bonprix
6. Invia
7. Amazon
8. Exim Tours
9. iTunes
10. Booking

Nejhledanější značky aut na českém Googlu v roce 2012:

1. Škoda
2. Volkswagen
3. BMW
4. Renault
5. Mercedes
6. Citroen
7. Peugeot
8. Toyota
9. Chevrolet
10. Audi