Google každoročně zveřejňuje žebříčky největších skokanů a nejhledanějších výrazů. O skokanech českého Googlu za letošní rok už jsme vás informovali. Podle Googlu u českých uživatelů internetu během roku 2012 nejvíce vzrostl zájem o reality show.
Žebříčky nejhledanějších výrazů obsahují objemově nevyhledávanější výrazy, tedy slova, která byla do vyhledávače Google nejčastěji zadávaná. Díky nim zjišťujeme, že nejhledanější módní značkou na českém Google byl Baťa, nejčastěji zadávaným maloobchodem byla Ikea a první v žebříčku nejhledanějších značek aut je podle Googlu Škoda.
Podívejte se na žebříček dvaceti nejvyhledávanějších značek, který sestavil Google:
1. Vodafone
2. Ikea
3. Česká Spořitelna
4. O2
5. Student Agency
6. Poštovní spořitelna
7. Lidl
8. T-mobile
9. Tchibo
10. mBank
11. ČSOB
12. Tesco
13. Datart
14. Sportisimo
15. Yahoo
16. GE Money
17. KB
18. Samsung
19. UPC
20. Kaufland
Jako bonus přidáváme desítky nejhledanějších módník značek, maloobchodů, e-shopů a aut.
Nejhledanější módní značky na českém Googlu v roce 2012:
1. Baťa
2. H&M
3. Zara
4. New Yorker
5. Adidas
6. Louis Vuitton
7. Alpine Pro
8. Nike
9. Humanic
10. Takko
Nejhledanější maloobchody na českém Googlu v roce 2012:
1. Ikea
2. Lidl
3. Tchibo
4. Tesco
5. Datart
6. Sportisimo
7. Auto Kelly
8. AAA Auto
9. Kaufland
10. Bonprix
Nejhledanější e-shopy na českém Googlu v roce 2012:
1. Alza
2. Slevomat
3. Mall
4. Fler
5. Bonprix
6. Invia
7. Amazon
8. Exim Tours
9. iTunes
10. Booking
Nejhledanější značky aut na českém Googlu v roce 2012:
1. Škoda
2. Volkswagen
3. BMW
4. Renault
5. Mercedes
6. Citroen
7. Peugeot
8. Toyota
9. Chevrolet
10. Audi