Granko láká na retro účesy

Puntíkatý retro účes s hrnkem

Puntíkatý retro účes s hrnkem Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
V soutěži značky Granko bude veřejnost navrhovat účesy v retro stylu. Projekt vytvořila agentura AMI Communications.

Značka Granko společnosti Nestlé připravila na letní období soutěž pro nadšence do retro účesů, kteří mohou do 20. července zaslat své návrhy retro účesu s puntíkatým doplňkem. Značka tak navazuje na loňskou soutěž o nejlepší outfit. Koncept loňské soutěže vyhrál 2. místo v letošní České ceně za PR v kategorii spotřebního zboží. Soutěžící budou zasílat vlastní retro účesy v podobě koláže, fotografie, kresby, skici či počítačové grafiky. Účes musí být ozdoben puntíkatým vlasovým doplňkem a jeho ztvárnění musí zachycovat hrneček nebo krabičku Granko. Vítězný hair stylista nafotí účesy s celebritou do účesové brožury, která bude medializována ve spojení s Grankem.

Komunikace soutěže probíhá především v onlinu a PR. Pořádající agenturou je AMI Communications.