H1.cz čekají změny v top managementu

V březnu 2015 čeká českou internetovou agenturu H1.cz zásadní restrukturalizace. Její CEO Filip Kahoun s podporou vlastnické skupiny GroupM personálně obmění management i strukturu agentury. Cílem je zefektivnit fungování celé firmy.
Od 1. 3. 2015 vstupuje v platnost nová organizační struktura H1.cz, v níž počet členů top managementu klesne z dvanácti na pět a počet oddělení se sníží na čtyři. Radku Hartmanovou vystřídá ve vedení accountského týmu Veronika Rojkovičová, která dosud řídila oddělení UX a analytiky.
Oddělení výkonnostní reklamy převzal už na začátku roku 2015 Michal Ročeň, který přišel do H1.cz z pojišťovny Generali, kde několik let řídil veškeré online aktivity pro český trh.
V čele nově spojených oddělení SEO a UX stane Vojtěch Mikula, který doposud zastával roli strategisty v týmu UX a analytiky.
Ve vedení marketingového týmu zůstává Pavlína Louženská, která bude řídit i nově zavedené kreativní služby H1.cz. Cílem je aplikovat technické know-how H1.cz a „zapojit ho do originálního, lidsky srozumitelného příběhu s emocí a schopností zaujmout“, jak slibuje agentura.
Celou firmu povede i nadále Filip Kahoun, který vystřídal v polovině loňského roku ve funkci ředitele Davida Špinara. Spoluzakladatel agentury nyní působí v českém Googlu.