Havas Digital Prague připravil pro Eko-kom kampaň v podobě Céčkomatu

Céčkomat

Céčkomat

Agentura Havas Digital Prague připravila kampaň v podobě stroje Céčkomatu, která navazuje na dlouhodobou aktivitu Samosebou.cz společnosti Eko-kom.

„V testovací fázi Céčkomat setkal s vřelým přijetím veřejnosti, během dvou dnů do něj lidé naházeli více než 1500 lahví a odnesli si několik tisíc céček se kterými si jistě užili spoustu srandy“, dodává digital brand director Havas Prague Tomáš Nádr. Automat pocestuje na festival Žatecká Dočesná, který proběhne 5. - 6. září jako poslední ze série festivalů sdružených pod Cistyfestival.cz.

Automat názorně demonstruje jednotlivá stádia procesu recyklace vytříděného plastu. Po vhození stlačené lahve do Céčkomatu lidé naživo sledují celý proces zpracování plastu od samého počátku až po jeho následou přeměnu v nový produkt - v tomto případě céčka. Po ukončení testovací fáze nyní agentura připravuje další rozšíření aktivity o digitální aktivaci.