Havas PR Prague rozšiřuje řady svých klientů

Logo Havas PR

Logo Havas PR Zdroj: archiv

Agentura Havas PR Prague si připsala několik vítězství v tendrech, na jejichž základě bude pracovat např. pro Sazku.

S agenturou Havas PR Prague navazuje spolupráci několik nových značek, z toho dvě – Idelyn Beliema a Proenzi Bodyfix – spadají do portfolia společnosti Walmark. V kampani na první z nich se jako ambasadorka značky objevuje Miss ČR a farmaceutka Jana Doleželová.

Agentura uspěla i ve výběrovém řízení společnosti Sazka, pro kterou bude realizovat projekty na podporu jednotlivých produktů a her, ale také například v rámci interní komunikace firmy. „Od spolupráce očekáváme podporu korporátní a produktové komunikace, důraz budeme klást i na komunikaci CSR projektů Sazky,“ říká Václav Friedmann, ředitel externí a interní komunikace firmy.

Dalším úspěchem Havasu je vítězství v tendru společnosti Medusa Group na značku Barrock. Úkolem agentury bude zajistit PR komunikaci pro tento rockový bar a slavnostní otevření jeho pražské pobočky. „Klient oceňuje naše zkušenosti z podobných projektů, například slavnostního otevření pražského Hard Rock Café či muzea voskových figurín Musée Grévin,“ říká ředielka agentury Kateřina Wheeler.

Kromě toho Havas WW Prague vyhrála tendr na BTL služby pro T-Mobile včetně interní komunikace.