Hledá se turistické logo pro Prahu
„Praha patří mezi vyhledávané destinace, ale průměrný pobyt turistů je krátký (2,3 dne) a je soustředěn na centrální část města. Značná část turistů přijíždí individuálně. Hotelových kapacit je příliš mnoho a tudíž vytíženost ubytování poměrně nízká. V zimním období je Praha turisticky vytížena méně,“ odůvodňuje Pražská informační služba vypsání tendru s předpokládanou hodnotou 2 miliony korun bez DPH.
Nový kompletní vizuál včetně loga, sloganu a logomanuálu pro cestovní ruch, který zatím hlavnímu městu chybí, by mohl podpořit zvětšení podílu vracejících se turistů a nalákat klienty do Prahy i mimo sezónu a také k využívání širšího spektra služeb.
Zástupci Pražské informační služby předpokládají, že zakázka bude splněna už letos, konkrétně v termínu od října do konce prosince. Lhůta pro doručení nabídek je 22. srpna.
Pražskou informační službu v nejbližších dnech čeká rozhodování v tendru na vlastní rebranding a reklamní kampaně pro období 2013 a 2015. Uzávěrka přihlášek je 5. srpna.