Hofmeister řídí novou divizi Copy General Marketing

Martin Hoffmeister

Martin Hoffmeister Zdroj: archiv

Na pozici ředitele nově vzniklé divize Copy General Marketing nastupuje Martin Hofmeister. Pracovat bude zejména na rozvoji direct marketingu.

Nový ředitel marketingové divize Copy General Martin Hofmeister není ve společnosti žádným nováčkem – působí zde od roku 2001. V roce 2001 spoluzakládal Hofmeister divizi Copy General Onsite Services. Ve společnosti vytvořil také projekt funkčního designu se zaměřením na vzhled dopisů a jejich srozumitelnost.

Také marketingové komunikaci se věnuje dlouhodobě, poprvé se s touto tematikou setkal v roce 1993 při navrhování technologických řešení klientské korespondence pro velké banky a pojišťovny.

Divize Copy General Marketing se zaměřuje na personalizovanou B2B marketingovou komunikaci. Mezi její stěžení služby patří například direct e-mailové kampaně vytvářené na míru, personalizovaná komunikace k zákazníkům, multikanálové kampaně či grafické služby optimalizované pro potřeby marketingové komunikace.