Hynčica přebírá zodpovědnost i za obchod Mediaresearch

Tomáš Hyčica a Andrej Miklánek

Tomáš Hyčica a Andrej Miklánek

Obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica povede od 15. září nový obchodní tým mateřské výzkumné agentury Mediareserch. Dosavadní obchodní ředitel Andrej Miklánek odchází do Slovenské televize.

V Mediaresearch vzniká obchodní tým společný pro Mediaresearch i její dceřinou společnost Admosphere. Bude ho řídit současný obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica. Nový tým se bude soustředit na tři cíle: akvizici nových klientů pro Admosphere, akvizici nových klientů v oblasti marketingového výzkumu v České republice i na Slovensku a akvizici a péči o klienty v oblasti obchodního zastoupení Gemiusu CZ i SK.

„Vytvoření společného obchodního týmu zaštiťujícího obě společnosti je logickým krokem vedoucím k zefektivnění stávající synergie,“ uvedl Tomáš Hynčica. „Navázání na profesionální práci Andreje Miklánka v Mediaresearch nebude rozhodně lehkým úkolem. S Andrejem jistě zůstaneme nadále v kontaktu.“

Dosavadní obchodní ředitel společnosti Mediaresearch Andrej Miklánek se od 15. 9. 2011 stává členem topmanagementu slovenského veřejnoprávního média Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS), kde bude z pozice výkonného a programového ředitele řídit televizní složku RTVS, tedy Slovenskou televizi.