Hynčica přebírá zodpovědnost i za obchod Mediaresearch | E15.cz

Hynčica přebírá zodpovědnost i za obchod Mediaresearch

Tomáš Hyčica a Andrej Miklánek
Tomáš Hyčica a Andrej Miklánek
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica povede od 15. září nový obchodní tým mateřské výzkumné agentury Mediareserch. Dosavadní obchodní ředitel Andrej Miklánek odchází do Slovenské televize.

V Mediaresearch vzniká obchodní tým společný pro Mediaresearch i její dceřinou společnost Admosphere. Bude ho řídit současný obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica. Nový tým se bude soustředit na tři cíle: akvizici nových klientů pro Admosphere, akvizici nových klientů v oblasti marketingového výzkumu v České republice i na Slovensku a akvizici a péči o klienty v oblasti obchodního zastoupení Gemiusu CZ i SK.

„Vytvoření společného obchodního týmu zaštiťujícího obě společnosti je logickým krokem vedoucím k zefektivnění stávající synergie,“ uvedl Tomáš Hynčica. „Navázání na profesionální práci Andreje Miklánka v Mediaresearch nebude rozhodně lehkým úkolem. S Andrejem jistě zůstaneme nadále v kontaktu.“

Dosavadní obchodní ředitel společnosti Mediaresearch Andrej Miklánek se od 15. 9. 2011 stává členem topmanagementu slovenského veřejnoprávního média Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS), kde bude z pozice výkonného a programového ředitele řídit televizní složku RTVS, tedy Slovenskou televizi.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah