ING Pojišťovna je více online

ING Pojitovna je více online

ING Pojitovna je více online

ING Pojišťovna spustila nový ING on-line portál pro prodej životního pojištění a penzijního připojištění. Pojišťovna tak vychází vstříc zákazníkům, kterým podle průzkumů internet stále více slouží jako zdroj informací, nákupní prostředek i nástroj pro ovládání financí.

Portál online.ingpojistovna.cz byl spuštěn 21. února a ING chce jeho prostřednictvím prodávat především penzijní připojištění a životní pojištění. V době spuštění to je konkrétně rizikové životní pojištění a jednorázové investiční pojištění. „Nabídku pojištění, které bude možné sjednat přes internet, budeme nadále rozšiřovat a přinášet další on-line produkty pro naše klienty,“ uvedl manažer přímé distribuce ING Pojišťovny Michal Skalický a dodal:„Naším dlouhodobým cílem je zlepšovat zákaznické služby a přicházet za klienty v místě a čase, který si sami zvolí, namísto toho, aby oni museli chodit za námi.“

Kampaň na podporu nového prodejního kanálu ING Pojišťovny začala 20. února a potrvá do 9. dubna. Objeví se v první řadě na finančních webech (např. Finance.cz, investicniweb.cz, penize.cz) a v ekonomických sekcích zpravodajských serverů a trueview na youtube. Investiční pojištění Garance je propagováno PR články, videi a na Youtube trueview videem. „V kampani používáme sofistikovaného remarketingu díky systému Adform. Jak se ukazuje, lidé mají o Garanci Plus zájem – míra prokliku z rozeslaného emailingu s nabídkou produktu převyšuje 10 procent. Druhý den po spuštění prodeje jsme již zaznamenali první smlouvy,“ říká Michal Skalický.

Mohlo by vás také zajímat:

Spuštěním nového portálu ING Pojišťovna rozšiřuje nabídku internetových služeb – už od loňského podzimu mají klienti možnost uzavřít na internetu životní pojištění ING ProAktiv Start. „Při tvorbě webu online.ingpojistovna.cz jsme se snažili o maximální jednoduchost a o to, aby klient pochopil všechny aspekty konkrétního pojištění, které si kupuje. Právě proto je u každého produktu jedno nebo více videí, které popisují jeho vlastnosti. Samozřejmostí jsou také interaktivní kalkulačky,“ vysvětluje Skalický.

Podrobnosti o zboží a službách podle ČSÚ vyhledává on-line 79 % uživatelů internetu. „Podle statistik neuvěřitelných 84 % českých uživatelů internetu tento nástroj využívá k nákupům a 42 % skrze něj vstupuje do svého internetového bankovnictví,“ komentuje čísla Skalický. Mít přehled o svých financích a moci je spravovat či přímo zřizovat na dálku je proto dnes již standardní součástí nákupního chování zákazníků. „V oblasti pojišťovnictví ovšem není nákupní proces klienta tak přímočarý – téměř tři čtvrtiny uživatelů předtím, než si koupí pojištění, hledá informace na internetu a přitom navštíví až 40 stránek. Svou roli kromě internetu samozřejmě hrají i osobní doporučení a informace z 'offline' světa,“ uzavřel Michal Skalický.

Činnosti vykonávané jednotlivcem na internetu:

Činnosti vykonávané na internetuČinnosti vykonávané na internetu