Interspar startuje kampaň k novému věrnostnímu programu Rio 2

Interspar

Interspar

Prodejny Spar a Interspar spustily v dubnu marketingovou kampaň, která je podporována nejen televizní reklamou a rádiovými spoty, ale řadou dalších podpůrných aktivit včetně obrandovaných Rio 2 kamionů a roadshow po vybraných městech.

Cílem komunikační kampaně k programu Rio 2 je oslovit rodiny s dětmi a motivovat je k častějším nákupům. Vedle spotů je kampaň komunikována prostřednictvím speciálně připravených webových stránek, mobilních aplikací, billboardů a POS materiálů a letáků v jednotlivých hyper a supermarketech.

K uvedení věrnostního programu bude na vybraných hypermarketech Interspar připraven zábavný doprovodný program.

Seznam poboček, na kterých bude doprovodný program probíhat: 18. 4. – Olomouc
19. 4. – Česká Lípa
20. 4. – Cheb
25. 4. – Ostrava Dubina
26. 4. – České Budějovice
27. 4. – Plzeň

Spot