Jana Sedláčková, Public Picture and Marketing, ředitelka

Jana Sedláčková

Jana Sedláčková

Letošní rok je pro Janu rokem změn. Přešla z Eura do nové firmy a nedávno si i udělala kapitánské zkoušky na jachtu.

Kupujete si noviny?

Nekupuji.

Jaké časopisy kupujete?

Žádné pravidelně, občas Reflex, Respekt, Euro, Dolce Vita, Marianne, Marketing&Media a Strategii.

Jaké sledujete pravidelně webové stránky?

Denně Aktuálně.cz, iDnes.cz, Novinky.cz.

Jste na Facebooku?

Ano. Využívám ho pro kontakt s přáteli.

Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji?

Televizi sleduji minimálně, pokud ano, tak zpravodajství nebo HBO kvůli filmům.

Jakou knihu právě čtete?

Kay Pollack – Žádná setkání nejsou náhodná.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Líbí se mi animovaná deníková reklama na Pojišťovnu České spořitelny, naopak vypínám zvuk u reklamy na sušenky, které je třeba „omlékovat“.

Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?

Oblíbila jsem si restaurace Argument a Pepperoncino. Nejraději mám ale jakékoli jídlo, jež mi uvaří můj přítel, který skvěle vaří. Jinak obecně italskou kuchyni, ryby a plody moře a k pití víno.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Věřím, že tam, kde zrovna budu.

Jak často jdete po práci s kolegy či klienty na skleničku?

Málokdy.

V jakém poměru dělíte čas na práci a na rodinu?

Dle možností, ne vždy tak, jak bych si přála, ale snad spravedlivě.

Kolik dní v roce trávíte na dovolené a jaká je vaše nejoblíbenější destinace?

Snažím se vyčerpat alespoň čtyři týdny dovolené za rok. V poslední době nejraději na plachetnici.

Co byste prostřednictvím Strategie nejraději vzkázala svému šéfovi?

Nic, protože vše, co mu říct chci, mu řeknu sama.