Jana Sedláčková, Public Picture and Marketing, ředitelka

Kupujete si noviny?
Nekupuji.
Jaké časopisy kupujete?
Žádné pravidelně, občas Reflex, Respekt, Euro, Dolce Vita, Marianne, Marketing&Media a Strategii.
Jaké sledujete pravidelně webové stránky?
Denně Aktuálně.cz, iDnes.cz, Novinky.cz.
Jste na Facebooku?
Ano. Využívám ho pro kontakt s přáteli.
Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji?
Televizi sleduji minimálně, pokud ano, tak zpravodajství nebo HBO kvůli filmům.
Jakou knihu právě čtete?
Kay Pollack – Žádná setkání nejsou náhodná.
Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?
Líbí se mi animovaná deníková reklama na Pojišťovnu České spořitelny, naopak vypínám zvuk u reklamy na sušenky, které je třeba „omlékovat“.
Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?
Oblíbila jsem si restaurace Argument a Pepperoncino. Nejraději mám ale jakékoli jídlo, jež mi uvaří můj přítel, který skvěle vaří. Jinak obecně italskou kuchyni, ryby a plody moře a k pití víno.
Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?
Věřím, že tam, kde zrovna budu.
Jak často jdete po práci s kolegy či klienty na skleničku?
Málokdy.
V jakém poměru dělíte čas na práci a na rodinu?
Dle možností, ne vždy tak, jak bych si přála, ale snad spravedlivě.
Kolik dní v roce trávíte na dovolené a jaká je vaše nejoblíbenější destinace?
Snažím se vyčerpat alespoň čtyři týdny dovolené za rok. V poslední době nejraději na plachetnici.
Co byste prostřednictvím Strategie nejraději vzkázala svému šéfovi?
Nic, protože vše, co mu říct chci, mu řeknu sama.