Jarní kampaň RWE pokračuje v zavedeném konceptu

Odměny od RWE zachutnají všem

Odměny od RWE zachutnají všem Zdroj: archiv

Společnost RWE spustila jarní kampaň, jejíž hlavním tématem je péče o stávající, nové i znovunalezené zákazníky. Objeví se napříč celým mediamixem. Koncept kampaně pochází od agentur Wunderman a Young & Rubicam, mediální plánování zajistil Maxus.

Společnost RWE spustila kampaň, která pokračuje v zavedeném komunikačním konceptu zdůraznění péče o zákazníky. Kampaň vznikla ve spolupráci tří agentur ze skupiny WPP – Wunderman, Young & Rubicam a Maxus. Agentury spolu takto připravily v pořadí již třetí kampaň pro značku.

„Model synergie mezi třemi agenturami z jedné sítě se nám osvědčil. Všechny agentury připravují kampaně společně, a to tak, že jedno řešení je funkční pro všechny,“ pochvaluje si manažer marketingové komunikace RWE Václav Podzimek.

Jarní kampaň se objeví ve všech klíčových mediálních kanálech a neopomíjí ani přímou komunikaci. Společnost zapojila do propagace také hostesky, které budou kromě benefitů nabízet na vybraných místech relevantní cílové skupině i dárek ve formě zmíněné kuchařky.