„Jarní kampaň mLidé měla dobrý ohlas, bohužel, ale jen u našich zákazníků. Podle mého názoru byla málo průrazná, zřejmě nám při jejím plánování chyběl dostatek sebevědomí,“ hodnotí kampaň s vizuály Jsem mÁMA nebo Jsem mASÉR z dílny agentury Attention!Media generální ředitel mBank Roman Truhlář. Vedení banky se nechalo inspirovat ohlasy na mFóru, kde se klienti nabídli, že se do dalších kampaní rádi zapojí.
V těchto dnech tedy mBank spustila microsite Hvězdakampaně.cz, na které hledá tvář pro podzimní promo banky. Samotní zákazníci banky na ní vytvářejí galerii vlastních fotografií, z nichž veřejnost hlasováním vybere ty nejlepší. Deset zákazníků s největším počtem hlasů bude pozváno na casting, další vybere odborná porota. Dvacet pět nejlepších modelů a modelek nafotí na reklamní vizuály profesionální fotograf.
Nejvíc hlasů zatím dostal klient s nickem Tokhi -…Tokhhi-...monentální lídr ankety
„Pracujeme s faktem, že naši zákazníci jsou pyšní na to, že jsou klienty mBank,“ říká Roman Truhlář a informuje, že kampaň vzniká in-house, bude sice masivní, ale nízkonákladová a ve stejné podobě běží i na Slovensku.
Zástupci banky oznámili, že od 1. listopadu chystají změny v sazebníku, které se dotknou jak retailových klientů, tak živnostníků. Konkrétně půjde o úplné zrušení poplatků za SEPA platby a za odchozí platby z podnikatelského účtu mBusiness Konto. „Banky si dnes přetahují jednotlivé aktivity klientů, naším cílem je zákazníka obsloužit stoprocentně, aby neměl důvod mít další účet v jiné bance,“ vysvětlil důvody těchto úprav Roman Truhlář.