Kampaň mBank tvoří klienti

mBank a její galerie zákazníků

mBank a její galerie zákazníků

Internetová mBank svěřila režii své podzimní kampaně klientům. Reaguje tak na ohlasy, které na jejím fóru vyvolala jarní kampaň mLidé. Klienti se tady nabídli, že se do další kampaně chtějí sami zapojit.

„Jarní kampaň mLidé měla dobrý ohlas, bohužel, ale jen u našich zákazníků. Podle mého názoru byla málo průrazná, zřejmě nám při jejím plánování chyběl dostatek sebevědomí,“ hodnotí kampaň s vizuály Jsem mÁMA nebo Jsem mASÉR z dílny agentury Attention!Media generální ředitel mBank Roman Truhlář. Vedení banky se nechalo inspirovat ohlasy na mFóru, kde se klienti nabídli, že se do dalších kampaní rádi zapojí.

V těchto dnech tedy mBank spustila microsite Hvězdakampaně.cz, na které hledá tvář pro podzimní promo banky. Samotní zákazníci banky na ní vytvářejí galerii vlastních fotografií, z nichž veřejnost hlasováním vybere ty nejlepší. Deset zákazníků s největším počtem hlasů bude pozváno na casting, další vybere odborná porota. Dvacet pět nejlepších modelů a modelek nafotí na reklamní vizuály profesionální fotograf.

Nejvíc hlasů zatím dostal klient s nickem Tokhi -…Tokhhi-...monentální lídr anketyTokhhi-...monentální lídr ankety

„Pracujeme s faktem, že naši zákazníci jsou pyšní na to, že jsou klienty mBank,“ říká Roman Truhlář a informuje, že kampaň vzniká in-house, bude sice masivní, ale nízkonákladová a ve stejné podobě běží i na Slovensku.

Zástupci banky oznámili, že od 1. listopadu chystají změny v sazebníku, které se dotknou jak retailových klientů, tak živnostníků. Konkrétně půjde o úplné zrušení poplatků za SEPA platby a za odchozí platby z podnikatelského účtu mBusiness Konto. „Banky si dnes přetahují jednotlivé aktivity klientů, naším cílem je zákazníka obsloužit stoprocentně, aby neměl důvod mít další účet v jiné bance,“ vysvětlil důvody těchto úprav Roman Truhlář.