Kampaň Nadace Via podporuje filantropii

Umíme to už od dětství

Umíme to už od dětství Zdroj: archiv

Agentury ze skupiny Konektor ve spolupráci s týmem kreativců Remembership_ a produkční společností Savage připravily v rámci svého CSR programu integrovanou komunikační kampaň pro Nadaci Via. Úkolem kampaně s názvem „Umíme to už od dětství“ je podpořit ocenění Via Bona a upozornit na důležitost filantropie.

Ocenění Via Bona si klade za cíl odměnit jednotlivce a společnosti za jejich dobročinné úsilí v České republice. Letos 6. října proběhne již 18. ročník, avšak první podpořený komunikační kampaní se širokým záběrem. „V letošním roce jsme navázali spolupráci s Českou televizí a Českým rozhlasem, díky nimž jsme získali v těchto médiích prostor pro prezentaci ocenění,“ říká Jiří Bárta, ředitel Nadace Via, která ocenění Via Bona vyhlašuje.

„Vlastními silami bychom ale jen těžko připravili potřebné profesionální spoty, proto jsme se rozhodli najít komunikační agenturu, která by kampaň připravila, a to za minimálních nákladů. Velmi si vážíme, že agentury ze skupiny Konektor a jejich spolupracující týmy s námi do toho šly, a to úplně zadarmo,“ podotýká Bárta.

Výsledkem spolupráce Nadace Via s agenturami je integrovaná komunikační kampaň s názvem „Umíme to už od dětství“, která startuje 1. září 2015 a potrvá až do konce listopadu 2015. „Cílem kampaně je na několika naprosto všedních dětských příbězích ukázat, že nezištná pomoc nám byla kdysi naprosto přirozená a že stojí za to se k ní vrátit,“ osvětluje hlavní myšlenku komunikace Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.

Reklamní kampaň poběží celé září ve formě dvacetivteřinových televizních spotů na všech kanálech České televize (vyjma ČT :D) a na stanicích Českého rozhlasu ji podpoří také rozhlasové spoty. Za reklamními spoty stojí agentura Konektor s úzce spolupracujícím kreativním studiem Remembership_, produkční společnost Savage a režisér Jakub Kohák.

Se začátkem nového školního roku odstartuje i digitální a PR část kampaně. „Pro potřeby komunikace ocenění Via Bona a na podporu filantropie jsme připravili speciální microsite, kde budeme shromažďovat veškerý obsah ke kampani i samotné ocenění, prostřednictvím stránek také proběhne hlasování veřejnosti, z něhož vzejde vítěz jedné kategorie. Téma filantropie budeme komunikovat rovněž prostřednictvím Instagramu, Facebooku a dalších sociálních sítí,“ říká k digitální části kampaně Veronika Gréková, social media konsultant Konektoru Social.

V rámci PR aktivit se agentura PR.Konektor zaměří hlavně na osvětu spojenou s tématem filantropie a daru ze závěti, jež je jednou kategorií ocenění Via Bona, a komunikací samotné kampaně. „Po slavnostním vyhlášení pak budeme pracovat hlavně se zajímavými příběhy nominovaných a oceněných filantropů,“ uzavírá Marie Lafantová, PR konzultant PR.Konektoru. Digitální a PR část kampaně poběží až do konce listopadu letošního roku.