Kampaň od Škody proti krádežím kol válcuje soutěže

Kampaň We Love Cycling od Škody a agentury Mustard

Kampaň We Love Cycling od Škody a agentury Mustard Zdroj: Mustard

Cyklistický online magazín „We Love Cycling“, který založila společnost Škoda Auto, získal za svou kreativní kampaň od pražské agentury Mustard proti krádežím jízdních kol hned několik ocenění.

Vedle několika „louskáčků“ na dubnových ADC Creative Awards pořádaných českým Art Directors Clubem získalo video Škody cenu Wooden Pencil v britské soutěži D&AD a zvítězilo v kategorii Best Use of Video Content v soutěži Digiday v New Yorku.

Video nazvané „European Bike Stealing Championship 2015“ bylo zveřejněno na podzim minulého roku a netradičním způsobem upozornilo lidi v celé Evropě na téma krádeží jízdních kol.

Pro potřeby natáčení byla v Praze, Amsterdamu a Římě nastražena tři jízdní kola jako návnady. Zloději, kteří nemohli odolat pokušení, byli natáčeni skrytou kamerou. Jakmile nenechavci vztáhli na kola ruku, v obrandovaném kamionu za jejich zády se znenadání objevila kapela a zahrála jim fanfáru.

O napětí se postaral také „sportovně laděný“ komentář a časomíra: ta ukazovala, ve kterém ze tří evropských metropolí se kolo nejdříve stalo obětí krádeže.

„Velký úspěch tohoto virálního videa ukazuje, že naše rozhodnutí vydat se při oslovování našich zákazníků cíleně novými cestami a realizovat svěží myšlenky bylo správné,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu a produktu značky Škoda.

Kampaň, která v celosvětovém měřítku zaznamenala více než tři miliony zhlédnutí, je dílem pražské agentury Mustard.