Kampaň RockRadia: co se stane, když naladíte konkurenci

Vizuál sítě RockRadií ke kampani "To nechceš!"

Vizuál sítě RockRadií ke kampani "To nechceš!" Zdroj: archiv

Síť RockRadií na léto přichystala kampaň, ve které varuje před poslechem konkurenčních stanic.

Nová kampaň sítě RockRadií se nese v duchu hesla „To nechceš!“. Bude podpořena OOH médii, guerillovými aktivitami a rovněž na internetu a sociálních sítích. Primární komunikace podporující image stanice a poslech rádia se odehraje přímo ve vysílání RockRádia prostřednictvím self promotion spotů. „Spoty neslibují posluchačům prvoplánové výhody při poslechu RockRadia, ale upozorňují je vtipnou formou na to, co vše by se jim mohlo přihodit v létě, pokud by RockRadio naopak neposlouchali. Nechcete-li například přijít o řidičák, skončit v nemocnici, přijít o dům nebo manželku, raději zkrátka poslouchejte RockRadio,“ vysvětluje programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.

Jeden ze spotů z letní kampaně RockRádia

Kreativní zpracování vizuálů a exekuci si RockRádia vyřešila in-house. V rámci mediáního mixu kampaň podpoří také tisková inzerce.

V létě vyrazí týmy RockRadia rovněž do terénu, jednak se svými Rockovými pumpařkami, jednak v rámci nové Rockové tour 2015.