Kampaň Zuno: Jedna půjčka stačí

Na kampani Zuno spolupracuje banka s agenturou Gunpowder

Na kampani Zuno spolupracuje banka s agenturou Gunpowder Zdroj: Zuno

Banka Zuno zahajuje novou kampaň propagující půjčku na zařízení nového bydlení. Cílem je upozornit na běžný zvyk lidí brát si více půjček rychle za sebou. Kampaň naopak vyzvedává benefity jedné výhodné půjčky na všechno. Za myšlenkou opět stojí interní tým a agentura Gunpowder.

Součástí aktuální kampaně Zuno jsou dva zbrusu nové spoty. Jeden cílí primárně na ženy, druhý oslovuje co nejširší publikum.

„Na jaro jsme zvolili téma zařizování bydlení. Reklamy jsou propojené. Cílem je zdůraznit to, že místo několika půjček je výhodnější vzít si pouze jednu s výhodnou úrokovou sazbou a takovou výší splátky, kterou si mohu dovolit,“ říká Ewa Golińská, Digital marketing and Communication Supervisor online banky Zuno.

Kampaň startuje 6. dubna a poběží po celý rok střídavě s kampaní na refinancování nevýhodných úvěrů. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Spot běží na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.