Kaufland se zamiloval do hokeje

Prodejna Kauflandu

Prodejna Kauflandu Zdroj: archiv

Kaufland spustil kampaň s názvem Z lásky k hokeji. Mistrovství světa ovlivní i vzhled webových stránek, zákaznických novin i samotných prodejen. Televizní spot dodala agentura Glanzer + Partner.

Obchodní řetězec Kaufland se stal oficiálním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 a pro tuto příležitost připravil novou kampaň nazvanou Z lásky k hokeji. Zahrnuje televizní spot, nový vzhled webových stránek, speciální masové produkty nebo například soutěž o vstupenky na hokejové zápasy.

Do půlky května bude na TV Barrandov, Nově, ČT a Primě vysílána třicetisekundová reklama, ve které na ledové ploše účinkují především děti. Autorem je agentura Glanzer + Partner. Spot režíroval Michael Baumbruck, za produkcí stojí Lucky Man Films.

Po Velikonocích dostaly novou hokejovou tvář i webové stránky firmy a zákaznické noviny. Hokejová tematika zasáhne také jednotlivé prodejny, na kterých budou vystaveny vizuály ke kampani Z lásky k hokeji.

Na webových a facebookových stránkách Kauflandu najdou hokejoví fanoušci také soutěž o vstupenky.