Kofola nasadila festivalové spoty

Kofola Festivalová

Kofola Festivalová

Kofola v kampani, kterou spustila 11. května, zve na letní festivaly a upozorňuje na projekt Zpívající ruce.

Kofola na vybrané letní hudební festivaly připravuje speciální stan, kde za každého, kdo si nechá otisknout barevný otisk ruky na srdce, přispěje 5 Kč na projekt Zpívající ruce. Ten se věnuje školení speciálních tlumočníků hudby pro neslyšící.

Kampaň bude dále podpořena dvěma televizními spoty, internetovou reklamou, mikrostránkou Neslychanefestivaly.cz a sms soutěží o festivalové vstupenky.

Podívejte se na úplně nové spoty Kofoly:

Kofola Festivalová:

Zadavatel: Kofola
Agentura: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tullet
Art director: Aleš Pokorný
Copywriter: Miloš Kočí
Produkce: Savage / Pintlich production
Režie: Jakub Kohák