Kolonial.cz představil vlastní magazín

Magazín společnosti Kolonial.cz

Magazín společnosti Kolonial.cz Zdroj: archiv

E-shop s potravinami Kolonial.cz představil novou komunikační linku pro předvánoční období. Stala se jí kampaň zastřešená claimem #casprosebe. Součástí kampaně je tištěný magazín, soutěž i speciální balíčky pro blogery. Za konceptem i samotnou produkcí všech kanálů stojí interní marketingový tým.

Magazín e-shopu Kolonial.cz vznikl kompletně in-house. V nákladu 100 tisíc kusů je distribuován společně s nákupy, v časopisech Apetit, Blesk Magazín a najdou ho i cestující Leo Expressu. Další číslo je plánováno na rok 2016 a počítá se zapojením obchodních partnerů, dodavatelů, foodie expertů a blogerů.

„Hledali jsme cestu, jak podpořit aktuální vánoční kampaň o další brandový rozměr, který nám pomůže vytvářet příběh naší značky,” vysvětluje Michala Langerová, brand nanažerka Kolonial.cz.

Blogeři a spolupráce s nimi je dalším krokem obsahové strategie, se kterou Kolonial.cz pracuje. V rámci kampaně #casprosebe poslal desítce z nich balíčky s osobními vzkazy, které se již objevily na jednotlivých instagramových profilech. Na balíčky posléze naváže obsahová spolupráce, která se brzy propíše nejen na webu Kolonial.cz, ale i v rámci dalších kanálů.