Komu čest, tomu whisky

Všechna čest, kampaň značky Glenfiddich

Všechna čest, kampaň značky Glenfiddich Zdroj: archiv

Projekt Všechna čest vzdává poctu rodům, kde se řemeslo přenáší z generace na generaci – rodu kovářů, houslařů, loutkářů – a hlavně paličů whisky Glenfiddich. Za nápadem stojí agentura Yinachi.

Pilířem nového projektu Všechna čest, za kterým stojí Yinachi a jako partner skotská whisky Glenfiddich, jsou příběhy tří českých rodů a jejich zástupců, kteří jsou ochránci rodové tradice. Kovář Václav Ráliš, loutkářka a divadelnice Anna Nováková a houslař Tomáš Pilař se s rodovým údělem vyrovnávají každý po svém. Jejich příběhy naleznete na stránkách Vsechnacest.cz.

„Projektem vzdáváme čest těm, kteří byli ochotni přijmout své jméno a rodový odkaz jako závazek. V zemi, kde se nadává na řemeslníky a všechno se svádí na 40 let komunismu, to byla velká výzva,“ říká Lucie Medunová z kreativního seskupení Yinachi.

Všechna čest, kampaň značky GlenfiddichVšechna čest, kampaň značky Glenfiddich | archiv

Aktivity podtrhuje podpora značky whisky, která má odkaz předků ve své DNA. „Nápad odráží skutečnost, že Glenfiddich je tradiční destilérka, kterou do dnešních dní vedou přímí pokračovatelé rodiny zakladatele Williama Granta,” doplňuje Pavel Hojgr za Glenfiddich.

Projekt má pokračovat i v roce 2016. Nyní běží především online, dále v printu, kde je hlavním partnerem Forbes, a v lifestylových médiích. „Dále je prezentován v prostorách Jatka78 během představení Family souboru Cirk La Putyka, například 3D instalací a brožurkami k představení Family s uvedením rodů,“ řekla Strategii Lucie Medunová z Yinachi.

Právě podpora představení Family z dílny Cirku La Putyka je rovněž součástí projektu. Principálem souboru je totiž Rosťa Novák ml., pokračovatel jednoho z takových rodů.