Konektor získal Sazkamobil a Milku

Spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy

Spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy

Komunikaci virtuálního operátora Sazkamobil a značky Milka, která je součástí nadnárodní společnosti Mondelēz International, Inc., nově zajišťují agentury PR.Konektor a Konektor Social.

„Chceme využít symbiózy agenturního know how v oblasti klasických a online médií a zároveň plně zužitkovat potenciál komunikačních kanálů Sazka,“ vysvětlil Pavel Kuhn, marketingový manažer Sazkamobil. Obě agentury už totiž zároveň zajišťují vybrané komunikační aktivity Sazka.

„PR.Konektor nás v tendru nakonec přesvědčil, protože přišel s kreativním nápadem na kampaň, kterým se zapojíme do boje proti společenským předsudkům a stereotypům,“ říká Markéta Kristlová, brand manager Milka CZ/SK, která projekt od počátku řídí. Kampaň s názvem „I v drsňákovi probudí jemnost“ odstartuje v půlce srpna a kromě klasického PR v ní hrají důležitou roli sociální média, diskuzní fóra nebo influenceři. Projekt navazuje na celkovou image brandu, kterou vymezuje claim „Troufni si na jemnost.“ Za obě agentury vede kampaň Martina Harantová, Social Media Consultant z týmu Konektor Social.