Krach a Veselý? Kampaň systémů Helios stojí na ironii

Kampaň na systémy Helios od Asseco Solutions z dílny agentury Pria

Kampaň na systémy Helios od Asseco Solutions z dílny agentury Pria Zdroj: archiv

Společnost Asseco Solutions spustila kampaň na podporů systémů Helios. Jejím mottem je zábavnost, dynamičnost a personifikace. Autorem kampaně je agentura Pria.

Videoscénky na podporu systémů Helios se dvěma „neodolatelnými“ šéfy firem – Antonínem Krachem a Mirkem Veselým – doplnily na mnoha místech tradiční bannery.

„V dnešní době jsou lidé obecně zvyklí spíše sledovat než číst. A vtip a nadsázka vždy mluví k budoucímu zákazníkovi přesvědčivěji než dlouhé vážné vysvětlování, co mu produkt přinese,“ říká Martin Jedlička, šéf marketingu ve společnosti Asseco Solutions.“

Videoskeče jsou prezentovány v internetových periodikách a také na webu Asseco Solutions a samozřejmě na sociálních sítích. Kampaň ve svém mediamixu nezapomíná ani na tištěná periodika, ať už odborná, či lifestylová, kde jsou umístěny plošné inzeráty se skutečnými referenčními zákazníky, doplněné odbornými články a případovými studiemi referenčních zákazníků. Dalším médiem, pro které se letos Asseco Solutions v rámci podzimní kampaně rozhodlo, jsou digiboardy v Praze a dalších větších městech.

Podzimní kampaň na systémy Helios z dílny Asseco Solutions spoluvytvořila agentura Pria. „Původně jsme dostali zadání vystavět kampaň na seriózních videích s referencemi od skutečných klientů,“ říká Tadeáš Novák, šéf pražské pobočky agentury Pria.

„Rozhodli jsme se ale přijít s odvážným návrhem postavit místo nich před kameru herce a kampaní nejen informovat, ale i bavit. Navrhnout takovou kampaň pro značku z oblasti B2B, která je na trhu 25 let a je zvyklá na určitý seriózní styl komunikace, byla z naší strany trochu odvaha. Ale odvahu nakonec ukázal i klient, mile nás překvapil a rozhodl se do toho jít,“ dodává Novák.