Krušovice jdou do kin

Krušovice, filmový plakát

Krušovice, filmový plakát

Pivovar Heineken se rozhodl oslovit cílovou skupinu i potenciální konzumenty nové krušovické desítky a dvanáctky v sálech pražských artkin Aero, Světozor a Oko.

Krušovice se staly partnerem Pražského filmového léta, kdy se během prázdnin promítají na odpoledních představeních nejlepší filmy poslední doby za 35 Kč – a divák si odnese do sálu zdarma vychlazenou plechovku krušovické desítky.

Zároveň jsou do zmíněných kin nasazeny dva spoty. Na začátku, před reklamními bloky, jde dvouminutový film „Jak se točí Krušovice aneb Chutnají jako tenkrát“, což je v podstatě film o spotu. Iustruje natáčení krušovické televizní reklamy vysílané od letošního května. Na konci reklamních bloků pak běží speciálně upravený spot o stopáži 45 vteřin. Tato verze je určená výhradně pro kina.

Film o natáčení reklamy režírovala Vlasta Čtvrtníčková, režie televizních spotů se ujal Petr Čtvrtníček. Produkce byla v rukou Daniela Těšíka a Viktora Pavloviče, spot dodala agentura Republica Praha.
Poprvé v historii se v krušovické reklamě objevil samotný pivovar a jeho zaměstnanci a manažeři - vrchní sládek Tomáš Kosmák, emeritní sládek Václav Kloub, marketingový ředitel Jiří Imrýšek, obchodní ředitel Jiří Daněk, group brand manažer Josef Danihelík a z výroby stáčeč Petr Frič, vařič Josef Hynek a sklepmistr František Linhart.